Kandidaten rijschoolinstructeur Kandidaten rijschoolinstructeur
Opleiding rijschoolinstructeur SANDERUS 2009
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Examen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kandidaten rijschoolinstructeur -> algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Venturi



Geregistreerd op: 18 Mrt 2010
Berichten: 1
Woonplaats: Merksem

BerichtGeplaatst: 18-03-2010 22:41:26    Onderwerp: Examen Reageren met citaat

Hallo,

Allereerst toch even zeggen dat ik dit forum een prachtig idee en een schitterend initiatief vind.
Ik heb een vraagje.
Ik heb examen rijschool-instructeur afgelegd voor Brevet II.
Op het schriftelijke examen op 30 januari te Brussel had ik voor de theoretische kennis van de verkeersveiligheid 27,25/30 (= 90,8%) en voor de theoretische kennis automechaniek 6,5/10 (= 65%).
Op het mondeling examen op 6 maart te Deurne had ik voor de theoretische kennis van de verkeersveiligheid 14/30 (= 46,7%) en voor de automechaniek 3,5/10 (= 35%).
In totaal geeft dat voor de kennis van de verkeersveiligheid 68,75% en voor de automechaniek 50%.
Hoe moet het nu verder?
Alvast bedankt voor de informatie.

Venturi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kandidaten rijschoolinstructeur -> algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum